Váš košík je momentálne prázdny!
Časté otázky
AKO SI DOHODNÚŤ TELEFONICKÚ KONZULTÁCIU?
Telefonickú konzultáciu si môžete dohodnúť 3 spôsobmi:
- 1. Cez náš formulár (prelink na formulár, kde bude jeho kontaktný e-mail, predmet a text, do ktorého zadáte: Žiadam o telefonickú konzultáciu dňa: 00.00.0000, v čase o:
00.00 – doplnte – navrhnite dátum a čas, kedy Vám to vyhovuje ) - 2. Formou SMS: na tel.č.: 0948 733 965, s textom: Žiadam o telefonickú konzultáciu dňa:
00.00.0000, v čase o : 00.00 – doplnte – navrhnite dátum a čas, kedy Vám to vyhovuje - 3. Formou e-mailu na: estea@estea.sk, s textom: Žiadam o telefonickú konzultáciu dňa:
00.00.0000, v čase o : 00.00 – doplnte – navrhnite dátum a čas, kedy Vám to vyhovuje
ČO V PRÍPADE, ŽE SI CHCEM OBJEDNAŤ OBRAZ V URČITOM ŠTÝLE A ROZMERE, ALE S INÝMI ZOBRAZENÝMI OSOBAMI, OBJEKTAMI, SYMBOLMI?
Samotné objednávanie je veľmi špecifické. Doporučujeme Vám si vopred zabezpečiť bezplatnú telefonickú konzultáciu, buď v dohodnutý čas, alebo len zavolaním. Následne Vám pripravíme cenovú ponuku na daný rozmer obrazu a výjav. Avšak, môžete si zadať do objednávky z ponuky našich obrazov a do poznámky zadať špecifické požiadavky, ktoré chcete na danom námete zmeniť, či už postavy, symboly, farby, atď. Následne sa Vám ozveme telefonicky, aby sme si ujasnili Vašu predstavu, ktorú Vám následne zhrnieme do e- mailu a zašleme cenovú ponuku a Príkaz na úhradu prostredníctvom bankového prevodu – Internet banking na náš účet. Ak ste so zmenami stotožnený, stačí zaslať úhradu. Ak si potrebujete ešte všetko ujasniť, ozvite sa nám opäť telefonicky v čase od 8:30hod. – 17:30hod.
AKÝM SPÔSOM MÔŽEM ZAPLATIŤ?
My Vám odošleme príkaz na úhradu formou bankového prevodu do e-mailu. Od nás dostanete údaje: Číslo účtu: IBAN, Variabilný symbol, Konštantný symbol, Suma. Následne urobíte bankový prevod vo vašom internet bankingu, alebo samostatne cez mobilnú aplikáciu, prípadne vklad v banke priamo na náš účet(ktorý však býva spoplatnený). Vzhľadom na to, že predávame „špecifický produkt“, a ceny sú ekvivalentné, nepodporujeme platby cez PayPal, GooglePay ani iné formy online – rýchlych transakcií. Ideme na to „po starom“ aby ste mali vždy vo svojej banke dohladateľné potvrdenie o prevode.
AKO DLHO TRVÁ, KÝM ZAZNAMENÁTE NAŠU PLATBU NA VAŠOM ÚČTE?
Všetko to závisí od banky. V prípade, že urobíte priamy vklad na náš účet v banke, máte možnosť zrýchlenej banky ešte v ten deň, alebo máte rovnakú banku, dostaneme od vás peniaze takmer okamžite, najneskôr v daný deň. V prípade že máte inú banku, alebo ste odoslali platbu neskoro v noci, prípadne po polnoci, dostaneme od Vás úhradu do 1, najneskôr 2 pracovných dní. V prípade že ste platbu z inej banky odoslali napríklad – v piatok, platba na náš účet bude pripísaná až po víkende v prvý nasledujúci pracovný deň – pondelok.
ČO ROBIŤ, AK POTREBUJEM, ABY BOL OBRAZ DORUČENÝ SKÔR, AKO DO 2-3 týždňov?
Ihneď nás kontaktujte telefonicky, prípadne e-mailom a my overíme možnosti skoršieho
doručenia.
AKO SI VYPOČÍTAŤ CENU OSOBNÉHO DORUČENIA DODÁVATEĽOM ESTEA?
FORMOU: Kalkulačka TRASY, na našej stránke: link
Príklad na výpočet doma: Najskôr si vypočítate množstvo km z miesta BRATISLAVA – do napríklad: BANSKÁ BYSTRICA. Naša trasa – ide vždy cez diaľnice, nie mimo nich. V cene 0,50€ na 1km, je zahrnutá už aj cesta späť. Na výpočet trasy využívame : GOOGLE MAPS. Ak trasa z: Bratislavy do Banskej Bystrice je 215km, suma za osobné doručenie bude: 215km x 0,50€ = 107,50€ (cena je finálna – zahŕňa cestu späť – čiže je ako spiatočný „lístok“, zahŕňa preplatenie pohonných hmôt 65percent z celkovej sumy, pracovný čas strávený za volantom 27 percent z celkovej sumy, plus príspevok na stravu 8 percent z celkovej sumy)
KEDY BUDE BALÍK DORUČENÝ?
Balík Vám bude doručený hneď na druhý deň od odoslania.
AKO DLHO BUDE BALÍK NA POŠTE, AK MA KURIÉR NEZASTIHNE?
Štandardná úložná doba zásielky na pošte je 18 dní. Po tomto čase bude zásielka vrátená naspäť odosielateľovi. Následne je potrebné si opäť dohodnúť doručenie s dodávateľom Estea, ideálne telefonicky.
ČO MÁM UROBIŤ, AK NEMÁM ČAS ÍSŤ NA POŠTU A CHCEM, ABY MI BOLA ZÁSIELKA PREPOSLANÁ DO PRÁCE?
Cit. z posta.sk: Môžete využiť službu Doručenie na inú adresu na žiadosť adresáta. O službu môžete požiadať vyplnením žiadosti na www.posta.sk (sekcia Sledovanie zásielok po zadaní podacieho čísla zásielky), prostredníctvom mobilnej aplikácie SP prípadne aj telefonicky na čísle z oznámenia o uložení zásielky, na čísle z avíza zaslaného SMS správou/e-mailovým oznámením alebo na telefónnom čísle Zákazníckeho servisu SP. Cenu Vám určí Slovenská pošta.
AKO ZÍSKAM INFORMÁCIE O TOM, KDE SKONČILA MOJA ZÁSIELKA ULOŽENÁ?
Cit. z posta.sk: Informáciu o doručení, ale tiež informáciu o pohybe zásielok môžete získať v aplikácii Sledovanie zásielok. V prípade, že zásielky podávate cez aplikáciu ePodací hárok, môžete si pohyb zásielok sledovať priamo v tejto aplikácii. Túto službu poskytujeme ku všetkým zapísaným zásielkam (t. j. k zásielkam s podacím číslom) vo vnútroštátnom aj medzinárodnom styku. Pohyb zásielky môže sledovať každý, kto pozná jej podacie číslo.
MÔŽEM SI BALÍK OBJEDNAŤ NEPOISTENÝ?
Nie je to možné, objednať si balík nepoistený. Keďže sa môže stať čokoľvek, musíme mať obe strany, aj objednávateľ aj dodávateľ .zaručenú finančnú náhradu škody, keďže ide o cenný predmet s určitou hodnotou. Právo na náhradu škody sa uplatňuje podaním reklamácie na Slovenskej pošte. (Cit. z posta.sk: Za nedodanie, stratu, zničenie, odcudzenie, poškodenie obsahu alebo za úbytok obsahu balíka s vyznačenou sumou poistenia sa poskytuje náhrada vo výške skutočnej škody, najviac však do výšky poistenia. Ak náhradu požaduje odosielateľ balíka, je zároveň vrátená aj cena za podaný balík.
(https://www.posta.sk/subory/36953/postove-podmienky-balik-vnutrostatny-styk.pdf , odsek: 9.3., s.6 ) ďalej: Za poškodenie obsahu alebo za úbytok obsahu balíka, ktoré nebolo zrejmé pri jeho dodaní, sa poskytuje náhrada škody vo výške podľa bodu 9.2. alebo 9.3. týchto poštových podmienok, a to v závislosti od toho, či na balíku bola vyznačená suma poistenia. V
tomto prípade nie je možné uplatniť si vrátenie ceny za podaný balík. Právo na náhradu škody vzniká v prípade, ak sa preukáže, že poškodenie obsahu alebo úbytok obsahu balíka vznikli pred jeho dodaním, pričom reklamácia je uplatnená na ktorejkoľvek pošte najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní balíka a súčasne je predložený obal balíka spolu s jeho
poškodeným obsahom. Pre určenie výšky náhrady škody a vrátenej ceny za podaný balík, SP použije Tarifu platnú v čase podania balíka.)